czwartek, 26 lipca 2012

No to... Zaczynamy!

Cześć, cześć. : )

  Na wstępie chciałam ogłosić, iż nie jestem zbyt dobrą pisarką, a piszę z nudów. Jeżeli się spodobało, to pisać w komentarzach. Jeśli się nie spodobało, także pisać w komentarzach - co się nie podobało i dlaczego. Od razu mówię, że nie toleruję obraźliwych komentarzy.
Rozumiem, że ktoś może nie lubić One Direction, ale tolerancja dla innego wykonawcy... A także opowiadanie może się spodobać, prawda ? Sama nie była fanką One Direction i po prostu byli mi obojętni. Kiedyś przeczytałam jedno z wielu opowiadań o One Direction i zaczęłam powoli ich słuchać. Dobra bez rozpisywania się... Bo Was tu zanudzam. W jednej z 'ramek' w linkach znajdziecie adres mojego drugiego bloga, którego zakończyłam. Jeżeli ktoś chętny, zapraszam. :)
  No to, dodaję o czym będzie opowiadanie i dodaję Prolog.


  Miłego czytania. ; )

Cześć, cześć. Widzimy się niebawem. ; )
~ yeah .!



P.S. Bym zapomniała, dla informacji: będę się podpisywać czasem Emily Horan (Em.) lub yeah .! (mój stały podpis). ; )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz